Sunday, April 26, 2009

Permulaan Untuk Keredhaan

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang.
Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh.

Pertamanya saya lahirkan rasa syukur kepada Maha Pencipta, kerana mengizinkan saya berkongsikan sesuatu buat sekalian yang sudi bertamu.

Ambillah pengajaran dari segala apa yang saya sampaikan agar beroleh manfaatnya. Kepada sekalian yang bertandang di laman biasa saya ini, ringankanlah meninggalkan jejak juga pesanan buat pengetahuan diri. Sebarang kemusykilan juga ukhwah atau apa pun komentar yang ingin diajukan, silalah emailkan kepada saya di pejuangpenulis@yahoo.com @ melalui pesanan YM pejuangpenulis

"Berjuang selagi hidup adalah HARUS tetapi selagi hidup WAJIBLAH berjuang.. inilah pegangan yang perlua ada buat sekalian kita yang ingin meraih redha ALLAH."

No comments: